Հոլոքոստ
13 Փետրվար 2020 Յունւար 27-ը Հոլոքոստի զոհերի յիշատակման միջազգային օրն է, որը մեծ շուքով և համապատասխան խորհրդաժողովով նշւեց Իսրայելի պետութեան կողմից: Մասնակցում էին մի քանի տասնեակ երկրների ղեկավարներ ու միջազգային հեղինակաւոր անձինք:Հայոց ցեղասպանութիւնը և Հոլոքոստը մարդկութեան դէմ երբևէ կատարւած ամենածանր ու հրէշային ոճրագործութիւններից են եղել, որոնց դատապարտումն ու պատշաճ գնահատանքի արժանացնելը շատ կարևոր նախաձեռնութիւններ են նման ոճրագործութիւնները կանխարգիլելու համար:
Մեր երախատագէտ ժողովուրդն էլ, Երևանի օղակաձև գեղեցիկ զբօսայգում, կառուցել է Հոլոքոստը և հայոց ցեղասպանութիւնը ներկայացնող մի յուշարձան, որի երկու սիւները, խորհրդանշում են հայ և հրեայ ժողովրդների ճակատագրերի նմանութիւնը: Դեռ աւելին, Երևանում յունւար 24-ից 31-ը, Հայոց ցեղասպանութեան- ինստիտուտում, «Հոլոքոստի յիշողութեան շաբաթ» խորագրի ներքոյ, մի շարք միջոցառումներ են կազմակերպւել որտեղ հնչել են ուշագրաւ բանախօսութիւններ՝ «Հոլոքոստի յիշատակի օրւայ խորհուրդ», «Հայոց ցեղասպանութեան և Հրէից Հոլոքոստի կառուցւածքային առանձնայատկութիւններ» Հրեաների զանգւածային բնաջնջման նախապատրաստումն ու իրականացումը հիտլերեան վարչակարգի կողմից» և այլն:

Արդեօք մինչ այսօր Իսրայելի իշխանութեան կողմից, որպէս ճակատագրակից ժողովուրդի, հայ ժողովրդի ցեղասպանութեան ճանաչման կապակցութեամբ որևէ զօրակցութիւն յայտնւե՞լ է:
Արդեօք ցայսօր Իսրայելի իշխանութիւնը, հայ ժողովրդի ցաղասպանութեան համար, որպէս 20-րդ դարի առաջին ցեղասպանութեան ենթարկւած ժողովուրդի որևէ յուշարձան կառուցե՞լ է:
Արդեօք Իսրայելի իշխանութիւնը, Երևանի նման «Հայոց ցեղասպանութեան յիշողութեան շաբաթ» խորագրի ներքոյ, ուշագրաւ բանախօսութիւններ ու զանազան միջոցառումներ կազմակերպե՞լ է:
Արդեօք այսօր Իսրայելը մի քանի տասեակ պետութիւնների և միջազգային կազմակերպութիւնների նման, պաշտօնապէս ճանաչե՞լ է հայոց ցեղասպանութիւնը:
Ցաւօք սրտի, հակառակ հայ ժողովրդի ու Հայաստանի պետականութեան կողմից, Հոլոքոստի նկատմամբ ցուցաբերւած այնքան մարդասիրական և գորովալից վերաբերմունքի, Իսրայելի իշխանութիւնները, հակառակ հրեայ մի շարք մտաւորականների, հայոց ցեղասպանութեան նկատմամբ միշտ էլ ցուցաբերել են անտարբերութիւն ու քար լռութիւն: Անշուշտ այս անտարբերութիւնն ու քար լռութիւնը, գալիս են սիոնիզմի պատմական ակունքներից:
Սիոնիզմը հրեայ ժողովրդի ազգային գաղափարախօսութիւն է, որի նպատակն է աշխարհով մէկ ցրւած հրէութեանը միատեղելը իր պատմական հայրենիքում՝ Պաղեստինում: Սիոնիզմի հիմնադիրն է համարւում աւստրեացի հրեայ լրագրող Թէոդոր Հերցլը (1860-1904թթ): Նա սուլթան Աբդուլ Համիդ 2-րդի վստահութիւնը շահելու և այդ ճանապարհով պաղեստինում հրէական պետութիւն հիմնելու նպատակով որոշել էր չարաշահել Հայկական հարցը, որի համար յանձն է առնում հայ-ազատագրական շարժումները սուլթանին հնազանդեցնելու, դրանք ի չիք դարձնելու ուղղութեամբ աշխատանքներ, այն էլ սուլթանի կողմից կազմակերպւած 300000 հայերի կոտորածի պայմաններում: Սիոնիզմը յոյսը կտրած սուլթանից, Հրէական հարցի լուծումը տեսնում է սուլթանի գահընկեցութեան և սիոնիզմի կողմից ֆինանսաւորւած երիտ-թուրքերի իշխանութեան գալու մէջ, որոնք էլ իշխանութեան գալուց յետոյ կազմակերպեցին Հայոց ցեղասպանութիւնը:
Հայկական հարցը, Հայ դատն ու Հայոց ցեղասպանութիւնը միշտ էլ սիոնիզմի համար եղել են նպատակներին հասնելու համար միջոց և ոչ թէ նպատակ:
ԹԱԹՈՒԼ ՕՀԱՆԵԱՆ
Նոր Ջուղա