ՀՅԴ
Հայ Յեղափոխական Դաշնակցություն պաշտոնական կայք arfd.am
Skip to content
ՀՅԴ

ՀԱՅ ՅԵՂԱՓՈԽԱԿԱՆ ԴԱՇՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ

ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ԿԱՅՔ

  • ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
    • Պատմություն
      • Պատմական ակնարկ
      • Կարևոր իրադարձություններ
      • գործիչներ
    • Ծրագիր
    • Կանոնագիր
    • Ընդհանուր ժողովներ
    • Կազմակերպական կառույց
      • Հայաստան
        • Տարածքային կառույցներ
        • ԱԺ խմբակցություն
        • ՀՅԴ-ն գործադիրում
      • Արցախ
      • Կազմակերպական շրջաններ
      • Երիտասարդական/ուսանողական
    • Հիմնարկներ և գրասենյակներ
    • Ուղեկից միություններ
    • Միջազգային համագործակցություն
  • ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • Լրահոս
    • Հայտարարություններ
    • Հոդվածներ
  • ՄԱՄՈՒԼ
    • «Դրօշակ» պաշտոնաթերթ
    • Լրատվամիջոցներ
  • ՇՏԵՄԱՐԱՆ
    • Գրադարան
    • Տեսադարան
    • Ձայնադարան
    • Լուսանկարներ
    • Թանգարան
    • Արխիվ
  • ՀԵՏԱԴԱՐՁ ԿԱՊ
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram
    • Դաս
    • Նոր
  1. ԳԼԽԱՎՈՐ ԷՋ
  2. ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՀՅԴ Հայաստան
  • Հարցազրոյցներ

Այս հայեցակարգը չի տեղավորվում կառավարության կողմից վարվող քաղաքականության շրջանակում

15 Դեկտեմբեր 2019 Պետք է ստեղծել առողջապահական պետական հիմնադրամ, բայց ոչ լրացուցիչ հարկատեսակ առաջացնելու միջոցով: Այս մասին Tert.am-ի հետ զրույցում ասաց ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակի պատասխանատու Սուրեն Պարսյանը` անդրադառնալով առաջարկվող առողջապահական հարկին:

«Մենք ուսումնասիրել ենք միջազգային փորձը և առաջարկվող հայեցակարգը: Միջազգային փորձը փաստում է, որ, ըստ էության, երկու համակարգ կա` մեկը պետական ամբողջական ֆինանսավորմամբ, մյուսը՝ ապահովագրությամբ. ներկայումս մեզ մոտ առաջին տարբերակն է, որը շատ անարդյունավետ է գործում, քանի որ բավարար ֆինանսավորում չի ստանում: Ցանկացած առողջապահական բարեփոխումներ իրականացնելիս պետք է առաջին հերթին գնահատենք առողջապահական ծառայությունների որակը, պետք է մշակվի առողջապահական ծառայությունների ստանդարտներ, որ դրան համապատասխան ստուգենք»,–ասաց նա:

Սուրեն Պարսյանը նշեց, որ առաջարկվող մոդելը բավականին տարածված մոդել է և դրա տարբեր տարատեսակները կան: Նա նկատեց, որ առաջարկվում է 4-6 տոկոսի չափով լրացուցիչ հարկ սահմանել, որը թույլ կտա առողջապահական պետական հիմնադրամ ստեղծել և հավաքել գումարները:

«Այս իրավիճակում առավել ճիշտ կլիներ, որ եկամտային հարկի համահերթացման քաղաքականությունը վերանայվեր: Այսինքն՝ պրոգրեսիվ եկամտային հարկի հաշվին հատկացումներ արվեր պետական ապահովագրական հիմնադրամին, այլ ոչ թե նոր հարկատեսակի մեջ ներառվեր։ Մենք շատ ենք կարևորում, որ այդ հիմնադրամի ծախսվող գումարներն ուղղվեն առաջին հերթին պետական բժշկական հաստատությունների հզորացմանը և զարգացմանը, ոչ թե առողջապահության ոլորտի օլիգարխներին, որոնք հիմա առիթից օգտվելով, ավելի են հարստանում և ավելի են հզորացնում իրենց առողջապահական ենթակառուցվածքները»,-ասաց նա:

Տնտեսագետը նկատեց, որ երբ պետական աշխատողների համար ներդրվեց առողջապահության ապահովագրության փաթեթներ, առիթից օգտվեցին մասնավոր ապահովագրական ընկերությունները։ «Սկզբնական հաշվարկներով այդ ապահովագրական ընկերությունների շահութաբերությունը պետք է կազմեր 10 տոկոս, սակայն համաձայն հաշվեքննիչ պալատի հաշվետվությունների՝ նրանց փաստացի շահութաբերությունը կազմեց 25 տոկոս: Այսինքն՝ այս ապահովագրական ընկերություններն ի հաշիվ պետական ֆինանսների կամ պետական ապահովագրության գերշահույթ են ստանում: Մենք պետք է այդ իրավիճակը կանխենք. ամբողջ գումարը պետք է մնա պետական հիմնադրամում, որն առաջարկում է այս հայեցակարգը»,-ասաց նա:

Սուրեն Պարսյան նշեց, որ գլոբալ առումով մենք պետք է ունենանք պետական առողջապահության ապահովագրություն, սակայն լրացուցիչ հարկատեսակ չպետք է ներառվի և շատ կարևոր է, որ այստեղ գործատուները ևս մասնակցեն և գործատուները իրենց հերթին կարող են իրենց աշխատողների համար լրացուցիչ գումարներ վճարել, որ առողջապահական լրացուցիչ փաթեթներ ստանան: Տնտեսագետը հիշեցրեց, որ 2023 թվականի պարտադիր կուտակային վճարները կդառնան 5 տոկոս, որը լրացուցիչ բեռ կդառնա մեր ազգաբնակչության վրա։

«Այս իրավիճակում պետք է հրաժարվենք պարտադիր կուտակային կենսաթոշակային համակարգից, որը ռիսկային է, չկան պետական երաշխիքներ։ Վստահաբար մարդիկ կնախընտրեն այս գումարների հաշվին ստանալ առողջապահության ապահովագրություն»,–ասաց նա։

Սուրեն Պարսյանը միաժամանակ կարևորեց այս հայեցակարգի վերաբերյալ մասնագիտական քննարկումների իրականացումը, ինչը, ըստ նրա, թույլ կտա արդյունավետ մոդել մշակել:

«Առողջապահության ոլորտում խնդիր կա. ներկայումս մարդիկ հիվանդանալիս մի քանի անգամ ավելի գումար են ծախսում, քան եթե ապահովագրություն ունենային, սակայն դրա համար պետք է մշակել համալիր համակարգ: Այս առողջապահության հայեցակարգը չի տեղավորվում կառավարության կողմից վարվող հարկային քաղաքականության, կենսաթոշակային քաղաքականության շրջանակում և սա խնդիրներ է ստեղծելու: Մի կողմից մարդկանց ասում են՝ մտածիր ինքդ քո մասին, մյուս կողմից առաջարկում են մտածել տատիկների, պապիկների մասին։ Բացի այդ, այս իշխանությունները մարդկանց խոստացել են ավելացնել տնօրինվող եկամուտը, սակայն հիմա նոր հարկատեսակ են ցանկանում ներդնել։ Հետևաբար, եթե ցանկանում ենք այս համակարգը բարեփոխել, պետք է նայենք բոլոր օղակները ինչպիսի կապի մեջ են, և ներդաշնակեցնել, հակառակ դեպքում այս համակարգը չի կայանա, կձախողվի։ Մենք պետք է հասնենք սերունդերի համերաշխության բոլոր ոլորտներում»,–ասաց նա։

Տնտեսագետը նկատեց, որ այս իշխանության տարբեր թևեր իրարամերժ դիրքորոշում ունեն այս հարցում, ինչն առավել կդժվարեցնի նման կարևոր բարեփոխումների իրականացման ընթացքը։

«Այնուամենայնիվ, ներկայումս մեր հետազոտական գրասենյակը ամբողջացնում է իր առաջարկությունների փաթեթը և շուտով կհրապարակենք խնդրի վերաբերյալ համապարփակ և ամբողջական վերլուծութունը»,-հավելեց նա:

Հեղինակ Լիանա Առաքելյան

FacebookTwitterOdnoklassnikiTelegramPrint
Լրահոս
Որքան էլ ունենանք տարաձայնություններ,

Արտաքին և ներքին մարտահրավերները կառավարելն այս իշխանության ուժերից վեր են, ին

15 Մայիս 2025
Պարտությունը պարտության հետևից բերում

Քաղաքական մեծամասնությունն ունի գիծ, որից բխում են նրա բոլոր որոշումները: Մեզ

15 Մայիս 2025
Ակնարկ. Ի՞նչ ազդանշաններ սպասել Ստամբ

Ստամբուլում, այսօր՝ մայիսի 15-ին Ռուսաստանի եւ Ուկրաինայի պատւիրակութիւնների մ

15 Մայիս 2025
Իշխանությունները չեն հասկանում իրենց պ

Ամեն ինչ տեսել եմ, բայց այս աստիճանի այլանդակություն, ուրիշ բառ չեմ կարողանում

15 Մայիս 2025
Իրանի բեկումնային պատգամը

Մայիսի 12-ի իմ յօդուածի հարցադրութեանց շրջագծին մէջ, ԱՄՆ-Իրան բանակցային գործը

15 Մայիս 2025
Ատրպատականի հայութեան ինքնապաշտպանական

Դիլմանի եւ Ուրմիայի վճռորոշ հերոսամարտերը 1914 թ. օգոստոսին, Առաջին համա

15 Մայիս 2025
Հաղորդագրութիւն ՀՅԴ Լիբանանի Կեդրոնակա

Պեքայի քաղաքապետական եւ թաղապետական ընտրութիւններու ծիրին մէջ կիրակի, 18 մայիս

14 Մայիս 2025
Յիշելով Օլիվըր Նորթը եւ «խունթա»ները

Երեւանի ՔՊ-ական իշխանութիւնը հնարամի՜տ է. բազմաթիւ հնարքներ ունի ուսապարկին մէ

14 Մայիս 2025
Փանթուրքիզմը Եւ Հայոց Ցեղասպանութիւն(ն

1915ի Հայոց Ցեղասպանութիւնը ճանչցուած է քաղաքակիրթ աշխարհին կողմէ, հակառակ Թու

14 Մայիս 2025
«Հայհոյութիւնը Փաստի Սով Է»

Սրտցաւ ընկերներէս մէկը հարց կու տար, թէ ի՞նչ կը կատարուի Հայաստանի մէջ: Խորհրդ

14 Մայիս 2025
Հայերի կարծիքով՝ միայն իրենք են անմիաբ

Հայերը հաճախ գանգատվում են, որ իրենք պառակտված ազգ են՝ սխալմամբ կարծելով, որ մ

13 Մայիս 2025
Կիլիկիա Վերլուծական Հարթակի Նիստին Քնն

Մեծի Տանն Կիլիկիոյ Կաթողիկոսութեան Կիլիկիա Վերլուծական Հարթակի հերթական առցանց

13 Մայիս 2025
Ո՞վ է տիրական ուժը ԱՄՆ -Իրան բանակցութ

Թրամփեան վերջնագրի պայմանաժամը կ՚աւարտի այսօր, Մարտի 12-ին։ Յիշեցնենք, որ

13 Մայիս 2025
Իսրայէ՞լ… Մարդկային օրենքնե՞ր

Իսրայէլի նախագահը՝ Իցհակ Հերցոկ, Երկուշաբթի, 12 Մայիսին Պերլին այցելեց, նշելու

13 Մայիս 2025
ՀՀ Սահմանադրութեան փոփոխութեան անհնարի

2025 թ․ Մարտ 13-ին, ըստ էութեան մերժելով պաշտօնական Երեւանի՝ համատեղ յայտարարո

12 Մայիս 2025
ԱՄՆ Կոնգրեսի տասնյակ անդամներ ոգեկոչել

ԱՄՆ Սենատի և Ներկայացուցիչների պալատի երկու կուսակցություններ ներկայացնող տասն

12 Մայիս 2025
Մայիսի 9-ի խորհուրդը և նշանակությունը

«Մեր ժողվուրդը տեսավ 2020 թվականի 44-օրյա ճակատարամարտի հետևանքները, Արցախի

09 Մայիս 2025
Խրոխտ Շուշիի Ազատագրման Յիշատակին

«Շուշին եւ ազատագրուած տարածքը կը ներկայանան իբրեւ հայ ազգային ռազմավարութեան

09 Մայիս 2025
Շուշին ազգային վերազարթոնքի խորհրդանիշ

Արցախում Եռատոն է, հպարտության եւ հաղթանակի տոն։ 1992-ին Շուշիի հաղթական ազատա

09 Մայիս 2025
Միջոցառում՝ «Շուշի. վերադարձ լինելու է

Մայիսի 8-ին «Անի Պլազա» հյուրանոցի «Անի» սրահում տեղի ունեցավ Շուշիի ազատագրմա

09 Մայիս 2025
Բոլոր Նյութերը
Հետեվեք մեզ
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram
Ստացեք մեր լուրերը էլ.փոստով
Loading
ՀԱՅ ՅԵՂԱՓՈԽԱԿԱՆ ԴԱՇՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ Հասցե՝ ՀՀ, ք. Երևան, Մհեր Մկրտչյան 12/1 Հեռախոս՝ (+374) 10 52 17 65, (+374) 10 52 18 74 Էլ. փոստ՝ [email protected]
© ARF Dashnaktsutyun- ARMENIAN REVOLUTIONARY FEDERATION Website by Web Development Company